PRYMICJE

Na starcie tej drogi przychodzi Ci świętować. Wypowiedzieć tańcem – niczym Dawid przed Arką – radość swego wybrania i radość swej odpowiedzi.

 

Synchronizujemy więc z bitem sto dwadzieścia swe niebiańskie Hosanna i szykujemy wszystkim Świętym imprezę, jakiej ani oko nie widziało, ani ucho nie słyszało, ani serce człowieka nie zdoła ogarnąć!

 

NIEBANALNE POMYSŁY NA TWOJĄ PRYMICJĘ.

 

 

1.  CEREMONIA ROZPOCZĘCIA ZABAWY PRYMICYJNEJ

 

Dobre zwyczaje, wypracowane na gruncie wesel osób świeckich bez trudu da się zaadoptować na potrzeby prymicji.

Rodzice mogą przywitać Cię chlebem i solą.

Chwilę potem tym chlebem Ty możesz podzielić się ze swoimi gośćmi.

Możesz to zrobić albo chodząc pomiędzy nimi i pozwalając każdemu z nich urwać kawałek chleba (to bardzo ładny i symboliczny zwyczaj), albo stanąć w drzwiach (zakładając, że ceremonia przywitania odbywała się na dworze) i witać chlebem (dzieląc się nim) wchodzących na salę gości.

Warto, byś powiedział na początku parę słów do swoich gości. Podziękował im za przybycie, poprosił o wsparcie i życzył dobrej zabawy.

2.  Modlitwa na rozpoczęcie posiłku

 

3.  Przedstawienie gości podczas pierwszego      posiłku.

 

Przerwa pomiędzy pierwszym a drugim daniem pierwszego posiłku to dobra okazja, by przedstawić obecnych na prymicji gości. Wielu z nich się nie zna. Ma to szczególny urok i wartość w kontekście przybliżania osobom świeckim obecnych na weselu osób konsekrowanych. Zrób to w sposób lekki, zwyczajny, prosty, życzliwy i jeśli to możliwe dowcipny. Chodzi o przełamanie bariery pomiędzy obcymi sobie ludźmi, jak również o „przebicie balona niedostępności” jaki w oczach wielu świeckich rodzi się w zetknięciu z osobami konsekrowanymi.

 

4.  Rozpoczęcie zabawy tanecznej

 

Zabawę taneczną najlepiej zacząć od… wspólnego zdjęcia. 

Tą prostą sztuczką z łatwością udaje się wyciągnąć wszystkich (bez wyjątku) z za stołu. Chwilę potem możemy zatańczyć poloneza

Jeśli masz czas, umiesz dobrze tańczyć i lubisz to robić, to możesz rozważyć coś na kształt występu tanecznego małej grupy (koledzy z rocznika z seminarium?).

Jeśli pierwszego tańca chcesz uniknąć, to tuż po polonezie zabawę rozpoczęlibyśmy od pierwszej animacji tanecznej (jakiegoś wspólnego, angażującego wszystkich gości tańca grupowego poprowadzonego przez DJ BB).

5.Przemowy ze strony ważnych ludzi

 

Jeśli na nich Ci zależy – zaplanuj je. Uprzedź wcześniej, poproś konkretne osoby by zabrały głos, by coś powiedziały. Jeśli się to dobrze przemyśli, przygotuje, zaplanuje właściwy czas – takie przemowy mogą mieć wielki urok i wielką wartość.

 

Mogą być też bardzo wymownym świadectwem, potwierdzającym wagę tego, co uznajesz za ważne.

 

6.  Twoje podziękowanie ważnym dla Ciebie osobom

 

To istotny moment. Dziękować możesz wielu osobom – rodzicom, dziadkom, rodzeństwu, wychowawcom, kolegom, koleżankom. Jeżeli dobrze się do tego przygotujesz może to nabrać wdzięcznego i doniosłego charakteru. Będzie tę istotnym przeżyciem dla wyróżnionych w ten sposób osób.

 

Kluczem jest tu prawda, szczerość, osobisty charakter, głębia i prostota. Jeżeli uda Ci się połączyć te elementy w jedno efekt będzie druzgocący i sam się zdziwisz, jak wiele łez wzruszenia w owej chwili popłynie.

7.   Zatroszcz się o to, by goście wiedzieli, co kiedy będzie się działo

 

Ludzie potrzebują wiedzieć, co będzie się działo. Ułatwia im to wiele rzeczy, daje poczucie bezpieczeństwa i prostego komfortu. Po prostu wiedzą, co kiedy będzie „grane”.

 

Zatroszcz się więc o to, by mogli mieć takie rozeznanie. Prostym sposobem by to zrobić jest wywieszenie w jakimś miejscu planu imprezy, albo postawienie na stołach swoiste „menu”, które spełnia tę samą rolę, tylko jest zawsze pod ręką

„Dar i Tajemnica” – jak to pewien ksiądz kiedyś napisał..

 

       

 

          Niech Wam Pan Bóg błogosławi !!!

IMPREZY

Jak szaleć to szaleć!

 

Spełniając Państwa oczekiwania zapewniamy moc atrakcji i wrażeń.

 

Wspaniała oprawa muzyczna i techniczna, świetny Showman - Dj - Konferansjer oraz super uczestnicy imprezy to 100 % MEGA ZABAWY !

 

OFERUJEMY:

 

* Andrzejki -,, MAGIA WRÓŻB"

* Sylwester

* Bal karnawałowy

* Koktajl - Party

 

* ESTRADOWY SHOW podczas którego Artyści wystylizowani na ikony światowej i polskiej muzyki śpiewają ich przeboje )

 

* Wieczory tematyczne

* Inauguracje

* Imprezy w Centrach Handlowych

* Organizacja Akcji Promocyjnych

 

 

IMPREZY INTEGRACYJNE DLA FIRM.

 

 

 

Najlepszy sposób na ogół relacji między Pracownikami !

 

 

 

Niepowtarzalna atmosfera oraz emocje, pełne napięcia podczas zabaw i konkurencji zespołowych to GWARANCJA WSPANIAŁEJ INTEGRACJI !

 

 

OFERUJEMY:

 

* Bankiety

* Pikniki Firmowe

* Plenerowe Imprezy Integracyjne

* Konferencje

* Wieczory tematyczne

* Wyjazdy integracyjne

* Imprezy świąteczne dla Pracowników

 

 

Wszystko to, aby Państwa impreza pozostała w pamięci Pracowników, Klientów i Gości

na długo...

 

 

 

Copyright C 2015

All rights reserved.

Wszystkie prawa zastrzeżone.

KONTAKT:

 

 

Telefon:

502 388 051

 

E-mail:

showmankonferansjer@wp.pl

 

Strona:

http://djbb.jimdo.com/